paplan, p?na, gyapj?

K&H Bank nyeremény kupon
Blog
Kereső
Termékek
Információk
Gyakran ismételt kérdések
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogassa meg a Paplanplaza.hu webüzletet a ShopManian

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha kérdést szeretne feltenni, kérjük, írja meg kérdését az info@paplanplaza.hu e-mail címre!

Segítség a portál használatához

  • Szerződési szállítási feltételek

    Az alábbi dokumentum a food-markt.com kft által üzemeltetett www.paplanplaza.hu weboldalon történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződést elfogadja, ezért a rendelés előtt feltétlenül olvassa el!

  • A szerződés tárgya

    A Megrendelő a www.paplanplaza.hu honlapon szereplő árakon, a megrendelésen szereplő dátummal megrendeli a www.paplanplaza.hu webáruháztól a megrendelésen részletezett termékeket. A Megrendelő a megrendelés megküldésével egyidejűleg jelen szerződési feltételeket is elfogadja, és tisztában van a rendelés menetével. A megküldött megrendelés és annak elektronikus úton történő visszaigazolása írásban foglalt szerződésnek minősül, melynek nyelve magyar.

  • A szerződés hatálya

    Jelen szerződés a megrendelés véglegesítésével lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg a Felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

  • Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?

    Természetesen! Szíveskedjen mihamarabb egyeztetni e-mailben az info@paplanplaza.hu címen, vagy vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal, melyet a +3630/544-5004 telefonszámon érhet el munkanapokon 9 - 16 óráig.

  • Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?

    Szíveskedjen mihamarabb jelezni e-mailben az info@paplanplaza.hu címen, vagy vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal, melyet a +3630/544-5004 telefonszámon érhet el munkanapokon 9 - 16 óráig.

  • Mit tegyek, ha nem a megrendelt terméket szállították ki?

    Kérjük, hívja fel Vevőszolgálatunkat, hogy mihamarabb intézkedhessünk a megfelelő áru kiszállíttatásáról és a tévesen kiszállított áru visszahozataláról. Ennek költsége a paplanplaza.hu-t terheli.

Hogyan keressek?

  • Hogyan működik a kereső?

    A termékek menüpontban kiválaszthatja, hogy paplanok, párnák, matracvédők, ágyneműk, ágytakarók, frottír termékek, különlegességek, vagy a gyermekvilág kínálatát szeretné megtekinteni.

Hogyan vásároljak?

  • Milyen lépéseket kell végigcsinálnom ahhoz, hogy vásároljak a webáruházban?

    Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, vagy termékeket és helyezze azokat a Kosárba. A Kosár gombra kattintás után a Kosár aloldalon módosíthatja a megvásárolni kívánt termék darabszámát, illetve törölheti azokat a termékeket, amelyeket végül mégsem akar megvásárolni.

    Válassza ki a kívánt fizetési módot, adja meg a szállítási és számlázási adatokat, majd véglegesítse vásárlási szándékát. Ellenőrizze postafiókját és igazolja vissza a vásárlást, más teendője nincs. Ha nem kap azonnal automatikus válasz e-mailt, kérjük ellenőrízze Spam fiókját!

    A megrendelésről e-mail visszaigazolást küldünk. A rendszer minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelés-azonosítót ad, melyet a Megrendelő által megadott e-mail címre küldött rendelés-visszaigazoló e-mailben is közöl. A rendelés bármely napon, bármely időpontban feladható, a rendszer azt automatikusan feldolgozza és visszaigazolja.

    A paplanplaza.hu fenntartja a jogot, hogy a megrendelés esetén a vásárlási szándék megerősítése céljából a vásárlót telefonon, vagy e-mail útján felkeresse.

    Webáruházunkban csak a 18. életévüket betöltött önálló személyek vásárolhatnak. Amennyiben Ön a PayPal, vagy a Bankkártyás fizetési módot választja, a szállítási és számlázási adatok megadása után átkerül a banki felületre, így pénzügyi adatai nem kerülnek be adatbázisunkba, csupán a vásárlás tényéről kapunk értesítést.

     

  • Leadhatom - e megrendelésemet e-mailben, vagy faxon is?

    Igen! Rendelését bármilyen formában eljuttathatja hozzánk:
    E-mail:  info@paplanplaza.hu
    Mobil: +3630/544-5004

  • Szeretnék egy konkrét terméket megvásárolni. Korábban láttam az oldalon, de most nem találom a kínálatban. Mit tegyek?

    A www.paplanplaza.hu kínálata mindig az aktuális készletet mutatja, ami jelenleg megvásárolható, vagy előre megrendelhető. Ettől függetlenül van lehetőség arra, hogy megrendelje, kérjük írjon az info@paplanplaza.hu e-mail címre, és Vevőszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

    Ha mégis előfordul, hogy olyan terméket rendel meg, amely pillanatnyilag nincs (elfogyott) raktárkészleten és ezért újra kell gyártatni, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt a szállítási várható időpontjáról ( Ez plusz 2-4 munkanapot jelent! ).

  • Vásárolhatok regisztráció nélkül is az Önök webáruházában?

    Igen, a vásárláshoz nem szükséges külön regisztrálnia. A további vásárlások érdekében hasznos lehet, ha ugyanazt az e-mail címet használva vásárol, mint első alkalommal, ugyanis a későbbiekben induló hűségprogramunkban jutalmazni fogjuk a törzsvásárlóinkat! Erről hamarosan bővebben is olvashat oldalunkon.

    A vásárlás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személy részére nem adjuk ki. (lásd Jogi nyilatkozat és Üzletszabályzat).

Hogyan fizethetek?

Fizetési mód:

  • Utánvéttel a csomag átvételekor, egy összegben, készpénzben.
  • Banki átutalással. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mail tartalmazni fog minden szükséges információt.
  • Bankkártyával on-line az OTP rendszerén keresztül.
     

A feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők

A feltüntetett ár tartalmazza az Áfa-t is.

Akciós áraink visszavonásig, illetve a készlet erejéig tartanak.

Szállítási és egyéb információk

A házhozszállítás 9990 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!!

A 9990 Ft alatti rendelések esetén 990 Ft szállítási díjat számolunk fel!!

  • Mennyi idő alatt szállítják házhoz a megrendelt árut?

  • hétfő 14:00 – szerda 14:00-ig leadott megrendelések hétfőn
    szerda 14:00 – csütörtök 14:00-ig leadott megrendelések kedden
    csütörtök 14:00 – hétfő 14:00-ig leadott megrendelések csütörtökön kerülnek kézbesítésre.
  • Ha átvételi pontra kéri a termékeket akkor is ezek lesznek a szállítási napok, mivel közvetlenül Szegedről a gyárból küldjük a megrendelésket. Az átvételi ponton nincs lehőség a megrendelés kifizetésére, ebben az esetben előre kell fizetni vagy banki átutalással vagy online bankkártyával. 
  • Amennyiben a fizetési mód Banki átutás akkor a kiszállítás akkor kezdődik ha vételár átutalása a számlánkra megtörtént.
  • Ha a rendelt termék nincs raktárkészleten a gyár legyártja a rendelt terméket. Az üzem szabad kapacitásától függően előfordulhat, hogy ez  több napot vesz igénybe így a szállítási nap is módosul,de erről Vevőszolgálatunk munkatársa tájékoztatja Önt.
  • Az áruk kézbesítése munkanapokon, napközben történik. Amennyiben speciális igénye van a kiszállítással kapcsolatban, kérjük, megrendeléskor a megjegyzés rovatban jelezze! Kérjük, adja meg telefonszámát, hogy szükség esetén elérhessük!

  • A webáruházunkban vásárolt termékeket a Magyar Posta csomagküldő szolgálatával szállítjuk otthonába, illetve ha átvételi ponton szeretné átvenni akkor a választott átvételi pontra. 

  • A termékek Szegedről, közvetlenül a gyárból kerülnek kiszállításra ezért ha átvételi 

  • A csomagfelvételt követően a megrendelésben megadott e-mailcímre, telefonszámra üzenet érkezik a kiszállítás várható idejéről, csomagszámról, nyomkövetési lehetőségről. Amennyiben a címen nem történik meg a kézbesítés 5 napig  postán átvehető. 

  • Cégünk az árukészlet és az árváltoztatás jogát fenntartja. A megrendelés elküldésekor érvényes árakat a kiszállításig történő esetleges áremelések nem érintik.

    Fenti díj csak Magyarországon belüli szállítás esetén érvényes!

  • Fizethetek-e szállításkor?

    Igen. Ez esetben a megrendeléskor az "Utánvéttel fizetek" fizetési módozatot kell választania.

  • Mi a teendő reklamációs probléma esetén?

    A paplanplaza.hu csapatának célja, hogy a vásárlás igazán élmény legyen az Ön számára. Ezért természetes elvárás, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben a Vásárló megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben mégis előfordulna, hogy valamilyen panasza merül fel a vásárlási szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, szíveskedjen mihamarabb jelezni e-mailben az info@paplanplaza.hu címen, vagy hívja vevőszolgálatunkat a +3630/544-5004 telefonszámon munkanapokon 9 - 16 óráig.

    A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a terméket kicseréljük, vagy visszavásároljuk. Mennyiségi reklamáció esetén ennek feltétele, hogy a reklamáció már az átvételkor megtörténjék. Minőségi reklamáció esetén ez 30 (naptári) nap. A pénz-visszafizetés feltétele a vásárláskor kapott eredeti számla visszajuttatása. A garancia nem terjed ki az erőszakos ráhatásból, illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülésre.

  • Visszalépés a vásárlástól

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a terméket kizárólag számlával együtt tudjuk visszavenni vagy cserélni! Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket minden esetben a Megrendelő viseli, egyéb költség ezen felül nem terheli.

    A Megrendelő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét a rendelési szám megjelölésével jelezheti e-mailben. Ebben az esetben a Megrendelőt az elállással kapcsolatban semmilyen költség nem terheli.

    A Megrendelő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül visszaléphet a vásárlástól. Ebben az esetben a Szállító köteles a termék, vagy termékek ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő 30 napon belül visszatéríteni.

    A visszalépés költségei a Megrendelőt terhelik!

    A paplanplaza.hu kizárólag eredeti csomagolású, hiánytalan és hibátlan állapotú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. További feltétel még a vásárláskor kapott számla visszajuttatása!

    Egyedi megrendeléseket csak termékhiba esetén áll módunkban visszavenni!

  • Panaszkezelés rendje

    A paplanplaza.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben a Megrendelő megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a vevőnek mégis valamilyen panasza merül fel a vásárlási szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a kapcsolat menüpont alatt lévő elérhetőségeken keresztül teheti meg. Cégünk a panaszt annak beérkezésétől számított 24 órán belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja a Megrendelőt a vizsgálat eredményéről.

  • Jótállás, Szavatossági Jogok 

  • Kellékszavatosság

    A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért(pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

    Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

    Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben.

  • Termékszavatosság
    Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén 

  • a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

    A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


    Közlési és igényérvényesítési határidők 

    A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  • A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

  • Jótállás

    A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén 

    a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 

    A jótállásnak két fajtája van: 

    • a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és 
    • a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás

    Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor. 

    Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén 

    Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben. 

    A jótállási igény érvényesítése

    A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

    Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.

    Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. 

    A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

     
  • A jótállás időtartama : A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály, míg szerződéses jótállásnál a felek megállapodása határozza meg.A  kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása.
    Akár szavatosság, akár jótállásra „hivatkozkozás esetén a vevőt
     az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).

  • A felelősség korlátozása

    A paplanplaza.hu áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A www.paplanplaza.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be azok:

    • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a www.paplanplaza.hu akadálytalan működését és a vásárlást.
    • Bármilyen meghibásodás bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
    • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
    • Bármely szoftver nem megfelelő működése. Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

     

    A www.paplanplaza.hu nem felelős semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a www.paplanplaza.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

    A paplanplaza.hu nem vonható felelősségre vis major esetén, vagy bármilyen általa nem ellenőrzött eseménnyel kapcsolatosan.

    A paplanplaza.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt, kivéve a visszaigazolt megrendelését. A változás a paplanplaza.hu áruházban történt megjelentetés időpontjától lép életbe.

    Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor on-line megtalálható a www.paplanplaza.hu áruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

  • Adatvédelmi tájékoztató

    Szállító tiszteletben tartja a honlapot felkereső minden vásárló személyiségi jogait. A honlapon keresztül gyűjtött adatokat a Szállító kizárólag a rendelések teljesítéséhez, és a vásárlással kapcsolatos célokra, a rendelés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében használhatja fel.

    Szállító az adatok kezelését minden esetben a hatályos adatvédelmi törvény rendelkezéseinek betartásával végzi, az adatkezelés minden fázisában.

    A Megrendelőnek jogában áll megismernie, illetve szükség esetén módosítania a Szállító róla nyilvántartott adatait, továbbá jogában áll kérni, hogy ezeket az adatokat ne használják fel.

    A webáruház a tudomására jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat nem hozza nyilvánosságra. Az érintettek előzetes hozzájárulása nélkül adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik közre. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

    Oldalainkon bárki szabadon böngészhet anélkül, hogy előtte személyes információkat kellene megadnia. Rendelés esetén természetesen szükségünk van néhány személyes adatra, azonban ezeket kizárólag az előre meghatározott célokra használjuk fel. Ilyen a rendelés, az árukézbesítés, a számlázás. Amennyiben Ön úgy dönt: nem engedélyezni számunkra, hogy a megadott adatok alapján később is felvegyünk Önnel a kapcsolatot, kérését tiszteletben tarjuk.
    Az adatokat védett környezetben tároljuk, dolgozzuk fel.

    A honlap tartalmazhat külső weboldalakra mutató hivatkozásokat. Ezen külső oldalak biztonságossága, adatvédelmi elvei cégünktől függetlenek, így azokért felelősséget vállalni nem tudunk.

  • Záró rendelkezések

    A felek a szerződéssel kapcsolatos vitás ügyeiket elsősorban közös egyeztetéssel rendezik. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollévők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

    A tevékenység jogszabályi háttere:

     

    • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
    • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
    • a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
    • a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
    • a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet
    • az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet

     

    A szállító szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.- ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Ez a honlap sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadása kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldalunk további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához. Adatkezelés